"... kierujemy się na ogół tą maksymką, moc radości wzmacniać smutku odrobinką..." Jeremi Przybora

niedziela, 3 listopada 2013

Wymianki Pod Patronatem Świętego Mikołaja część dalsza

Czas na pisanie listów do świętego Mikołaja! 
Mikołajowa fabryka musi mieć czas na skompletowanie niespodzianek na poranek szóstego grudnia. 

Stąd czas na dalszy etap naszej


czyli na

LOSOWANIE WYMIANKOWE 
w Wymiance Pod Patronatem Świętego Mikołaja
:-) :-) :-) 

Wobec kilku głosów, a także i własnych przemyśleń wielce głębokich, doszłam do wniosku, że przyjemność wymiankowa na okoliczność mikołajek tym większa będzie, gdy dokona się na zasadzie wężykowej. A więc nie ma par wymiankowych, a przesyłanie paczek odbywać się będzie na zasadzie, iż Basia wysyła paczkę Kasi, Kasi - Krysi, Krysia - Gosi, Gosia - Beacie, a osoba z samego końca ogonka wysyła paczkę osobie z jej początku, a więc w przykładzie powyżej Beata - Basi. 

Jeszcze tylko przypomnę kilka rzeczy i proszę o uważne przeczytanie:-) kilku punktów poniżej:

1. List do świętego Mikołaja ma do niego dotrzeć DO 7 LISTOPADA, oczywiście może być to MAIL, bo tak najszybciej i najpewniej.
W liście do świętego Mikołaja należy:
- wypisać DOKŁADNIE 12 RZECZY, które chciałoby się dostać od świętego.
- podać swój adres pocztowy. Wiem, wiem... Brałam od Was adresy i obiecałam je dalej przekazać, ale przyznam bez bicia, że chodziło mi jedynie o uzyskanie pewności w Wasze zaangażowanie w spełnieniu warunków wymianki:-) Świnka ze mnie, wiem, ale tylko w ten sposób mogłam to choć trochę wybadać:-):-)

2. Adres mailowy swojego Mikołaja uzyskacie klikając na jego imię na liście wymiankowej (Mikołaje po lewej strony listy, odbiorcy paczek po prawej). Wskoczycie bowiem wówczas na blog Mikołaja, a tam już będzie adres mailowy.
Oczywiście bywają Mikołaje będący autorami - uczestnikami kilku blogów, ale to już same wytropicie:-)
(Powyższa zasada adresu mailowego nie dotyczy dwóch Mikołajów, a raczej Mikołajek:-), które to nie prowadzą blogów. Ich adresy mailowe prześlę na mail osób mających otrzymać od nich prezenty).

3. W liście do świętego należy wypisać DOKŁADNIE 12 RZECZY, które chciałoby się dostać od świętego.

4. Mikołaj może zapakować do paczki dowolną ilość rzeczy z listy, którą otrzyma, ale w paczce MUSI BYĆ CO NAJMNIEJ JEDNA RZECZ z listy! Oczywiście może być dużo więcej:-) A że niespodzianki bardzo bardzo mile widziane, więc oczywiście mogą się w paczce znaleźć DODATKOWO niespodzianki! 
Proszę pamiętać o zapakowaniu prezentu jako... prezentu właśnie:-) a dopiero potem jak rzecz do wysyłki. 

5. Paczki mają dotrzeć do obdarowanego najpóźniej 3 GRUDNIA. I wówczas zaczynamy ćwiczyć anielską cierpliwość i mocne nerwy albowiem z otwarciem czekamy do 6 grudnia:-)

6. Bardzo proszę o mail do mnie z informacją o wysłaniu paczki. Zdjęcie zawartości paczki lub kwitu wysyłki bardzo, bardzo mile widziane jako załącznik owego maila.

7. Otwieramy paczki od Mikołaja DOKŁADNIE 6 GRUDNIA RANO! Dajmy sobie szansę na mikołajkową radość:-):-) :-) 

I na koniec bardzo, bardzo, bardzo, ale to bardzo proszę by nikt sobie nie odpuścił i nie potraktował swojego wymiankowicza nieładnie i niemiło... czyli proszę o WYSŁANIE PACZKI i o CAŁKIEM OD SERCA I SOLIDNE POTRAKTOWANIE JEJ ZAWARTOŚCI:-) czyli szacunek dla wymiankowicza:-)
Gdyby zdarzyło się, że Mikołaj zawiedzie i paczki nie wyśle... ach, co za zawód...  oczywiście zastąpię ułomnego nieco Mikołaja:-) i wyślę wówczas paczkę pokrzywdzonej osobie pod choinkę:-) Na mur beton!!! Proszę jednak pamiętać, że póki co jestem rencistką, nie rentierem (och, chciałaby dusza do raju!), więc każdy ułomny nieco Mikołaj obciąży moją chwilami niezbyt zasobną kieszeń:-)

Dla całkowitej jasności! 
Wysyłamy mail z listą marzeń i swoim adresem pocztowym do swojego Mikołaja, czyli do osoby po lewej stronie poniższej listy. 
Czekamy na mail z listą marzeń i adres od osoby, dla której jesteśmy Mikołajem, czyli od osoby po prawej stronie poniższej listy. 

To tyle biurokracji, niestety koniecznej. A teraz...

A teraz losowanie czas zacząć!

MIKOŁAJE -  ODBIORCY PACZEK
Maikowa - Asi
Asia - Agacie J.
Agata J. - Olcikkowi
Olcikk - Aleksandrze
Aleksandra - Madziailii
Madziaila - Annie Muszyńskiej
Anna Muszyńska - Basi Wójcik
Basia Wójcik - Anecie
Aneta - CPlace
CPlace - Słonecznikowi
Słonecznik - Lubicy Zirael
Lubica Zirael - Natalii F
Natalia F - Ani S
Ania S - Annie T
Anna T - CreaDivie
CreaDiva - Marrice 91
Marrika91 - Pomieszane-poplątane
Pomieszane-poplątane - Grosikowi M
Grosik M - Karolinie Gremblewskiej
Karolina Gremblewska - Dekupagekinii
Dekupagekinii - Brujicie
Brujita - Kowi
Kowi - Brydzi
Brydzia - Go si
Go sia  -  Sylwii - Lunie
 Sylwia - Luna - Joy
Joy - Avrei
Avrea - Barabelli
Barabella - Czarnej Damie
Czarna Dama - Monice na hamaku
Monika na hamaku - MadeleineHandMade
MadeleineHandMade - Greenfrogowi
Greenfrog - Rószofej Marzycielce
Rószofa marzycielka - Rudej S
Ruda S- Czarownicy
Czarownica - Mam_i_ja
Mam_i_ja - Papierkarnii
Papierkarnia - Edycie z Kubkiem Kawy
Edyta z Kubkiem Kawy - Martitce
Martitka - Sorelle BaKaNa
Sorelle BaKaNa - MammaMai
MammaMai - Magdzie
Magda - Aleksandrze Kocik
Aleksandra Kocik (bez bloga)  - Psycholog-IC
Psycholog-IC - Łucce
Łucka - Katlus
Katlus - Julii6
Julia6 - Dominice B
Dominika B - mrumru
mrumru - Olenkai
Olenkaja - Sylwii:)
Sylwia:) - ZUzannie
ZUzanna - Dusi
Dusia - Aleksandrze Sz
Aleksandra Sz. - Ewie Kwiatowskiej
Ewa Kwiatkowska - Coral Amour
Coral Amour - Karto_flanej
Karto_flana - Magdzie Wronie
Magda Wrona - Mahdzie
Mahda (bez bloga) - niezwykłemu zakątkowi
niezwykły zakątek - szczęśliwemu zakątkowi
szczęśliwy zakątek - Halinie Dąbrowskiej
Halina Dąbrowska - Aśko
Aśko - Chabrowej Panience
Chabrowa Panienka - Biedronce1
Biedronka1 - Kartkom, karteczkom, karteluszkom Renaty
Kartki, karteczki, karteluszki Renaty - Gosi
Gosia - Wolffiance
Wolffianka - Maikowej


W razie wszelkich wątpliwości, niejasności i tak dalej, proszę o mail na: edyta.strzeszewska@wp.pl.

I życzę barrrrrrdzo przyjemnej zabawy:-) Przy pisaniu listów, przy organizowaniu i pakowaniu paczek, i przy rozszudrywaniu papierów 6 grudnia rano! Mam nadzieję, że wszyscy będą zadowoleni, uszczęśliwieni, zachwyceni... i tak bez końca:-) A więc STARAJMY SIĘ:-) :-) 

Pozdrawiam ze środka deszczowej jesieni
Edyta z Kubkiem Kawy









32 komentarze:

  1. Ja Cię kręcę!!! Ty to jesteś Organizator przez wielkie "O"!
    Zrozumiałam, zanotowałam :)))))
    buźka wielka!! przygotowania w toku ;)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej jaka długa lista mikołajowa ;))) czyli do 7 listopada muszę zdążyć ;p
    pięknie to rozpisałaś i napisałaś qrcze już nie mogę się doczekać ,ale emocje
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale!! Czekałam na ten post z niecierpliwością <33 Teraz pozostaje rozpisać się tak jak Ty i wysłać to do Mikołaja, a potem już tylko klecić piękności do wysyłki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super!!! to teraz tylko czekać na liścik i do dzieła :D pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie, ja już swój list kończę i zaraz poleci do mojego Mikołaja :) nie mogę się doczekać listu do mnie, żebym mogła zacząć tworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać kompletowania paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ło matulu ile Mikołajów.To ja już uruchamiam wyobraźnię i czekam na list.Pozdrówka zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jutro wysyłam list - tradycyjnie musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszłaś z tego jak rycerz, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. ja juz swój list/meil wysłałam czekam na list do mnie :) i zacieram łapki bo rwą się już już żeby tworzyc! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mój list już prawie gotowy, pozdrawiam Halinę Dąbrowską,do której on trafi, jak również Chabrową Panienkę,której listu oczekuję :)))) i Ciebie pozdrawiam,droga Organizatorko :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj oj Nigdy nie udało mi się wygrać candy u Aśko, a tu proszę dostane od niej prezent mikołajkowy :)

      Usuń
    2. ;)))))

      a ja nie mogę nigdzie znaleźć maila do mojego Mikołaja,ale już zostawiłam u Haliny wiadomość w tej sprawie:)

      Usuń
  12. Ależ kawał dobrej roboty zrobiłaś:) Dziękuję! Mój list już prawie gotowy, nie wiedziałam, że tak trudno będzie mi wymyślić aż 12 propozycji! I czekam na liścik od mojej losowanki!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. łoo szykuje się mega zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ radość mnie ogarnęła! Cudna zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja bardzo żałuję,że się nie zapisałam:(:(:(Wspaniała zabawa mnie ominie:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że zostałam wyróżniona i jestem na pierwszym miejscu ;o)
    Bardzo mi się podoba zmiana w regulaminie, jeśli chodzi o to kto komu ;o) Wydaje mi się to ciekawszym rozwiązaniem. Miała o tym pisać, ale stwierdziła, że nie będę się wtrącać w Twój misterny plan ;o)
    Zgadzam się z dziewczynami - wykonałaś kawał dobrej roboty!
    Zaczynam myśleć nad moim listem...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. e-list już wysłany :) czekam na list do mnie (specjalnie dodałam kontakt na blogu, bo nie było wcześniej - jakoś tak zapomniało mi się o tym) :) ale super zabawa :)))))) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  18. Ło matko ile chętnych do zabawy:) Wieczorkiem siadam i puszczam wodze fantazji o prezentach:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. super muszę przespać się z listą :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, jejku. Już się nie mogę doczekać listu od Ciebie ;). Ze swoją listą muszę się jeszcze przespać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja swój list też już wysłałam :)
    I czekam na list do mnie (już się nie moge doczekać) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zabawa list dostałam - list wysłałam. Zaczynam tworzyć i już nie mogę się doczekać 6 grudnia a zaraz potem 11 i moje urodzinki tyle radości na raz :) Superaśko:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojoj, jestem zapóźniona....
    Ale dziś, dziś, nadrobię!
    Aleksandro bez bloga, jak mam Cię znaleźć? Napisałaś do mnie?
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przygotowałaś wspaniałą zabawę. Samo pisanie listu sprawiło dużo radości (moja lista marzeń jest bardzo długa i nie obyło się bez dylematu pt. co wpisać w liście). Teraz z niecierpliwością czekam na list z marzeniami. Dostawanie prezentów jest bardzo miłe, ale dawanie chyba przyjemniejsze (zwłaszcza jak widzi się radość osoby obdarowanej). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też list już list napisałam , i czekam na ten do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziś 8, a ja jeszcze nie dostałam listu od swojej Losowanki:((( Czekam z niecierpliwością, żeby zacząć tworzyć!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nio, właśnie, a co jak Mikołaj nie dostał listu? Bo ani życzeń nie zna ani adresu?

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie dostałam maila zwrotnego od swojego mikołaja :( Cisza. Mam nadzieję, że prezent dotrze. W przeciwnym wypadku byłoby mi przykro bo to pierwsza wymianka w jakiej biorę udział i nie chciałabym się zawieść :)

    OdpowiedzUsuń